Zákazníci
CaseStudies našich zákazníků.Proč jsme si vybrali aplikaci Sales Force Manager:
„Chceme být co nejblíže našim spotřebitelům, být operativnější a pružnější v reakcích na jejich potřeby. Prostřednictvím aplikace jsme bezprostředně informováni o všem, co se v terénu ději, naši promotéři si můžou s SF-M lépe naplánovat své aktivity a reportovací systém nám umožňuje získávat okamžitou zpětnou vazbu o činnostech našich terénních pracovníků. Naše marketingové investice s možností lepší organizace, kontroly a reportingu terénu se nám teď zúročují v maximální míře.“
Role Sales Force – Manager:
Plánování, kontrola a vyhodnocování jednotlivých aktivit, generování reportů a vedení statistiky. Monitoring konkurence: ceny konkurenčních produktů, realizované aktivity konkurence a sledování POS materiálů.
Key Performance Indicators (KPIs)
Procentuální nárůst prodeje, počet vyškolených magistrů, kvalitativní hodnocení promotion na prodejně, vystavení produktů a POS material v intencích planogramem.
Reporty:
Týdenní shrnující report, týdenní přehled KPIs, fotodokumentace.
Proč jsme si vybrali aplikaci Sales Force Manager:
„Aplikace Sales Force Manger nám umožňuje řídit prostřednictvím naší agentury obchodní zástupce v moderním retailu a v jiných alternativních distribučních kanálech. Máme jasnou představu o situaci v jednotlivých řetězcích a to nejen o umístění našich produktů či POS materiálů, ale i o konkurenčních aktivitách. Aplikace nám umožňuje kdykoliv využívat velké množství dat, která se pak zpracovávají a slouží k lepšímu definování strategií v těchto distribučních kanálech. Pomocí SF-M také řídíme a vyhodnocujeme motivační programy pro náš retailový obchodní tým.“
Role Sales Force - Manager:
Kontrola umisťování POS materiálů, monitoring konkurence: POS, promoaktivity, cena, optimalizace a kontrola pohybu obchodních zástupců, optimalizace objednávek.
Key Performance Indicators (KPIs):
Procentuální nárůsty prodejů, kvalita a rychlost umisťování POS materiálů, nadstandardní umisťování POS, dodržování plánu cest.
Reporty:
Týdenní report, týdenní shrnující report, fotodokumentace
Proč jsme si vybrali aplikaci Sales Force Manager:
„Využití aplikace SalesForce Manager bylo součástí pilotního projektu s cílem navýšení prodejů v regionu Východní Čechy s využitím moderních a inovativních přístupů. Aplikace nám umožnila sledování činnosti Field Marketerů v „přímém přenosu“, systém přednastavených reportů pak umožňoval přehledný a do detailu koncipovaný náhled na vývoj projektu i v návaznosti na probíhající aktivity (motivační programy, mystery shopping). Rychlost předávání informací nám umožnila pružně reagovat na měnící se situaci v terénu.“
Role Sales Force – Manager
Kontrola umisťování POS materiálů, aktualizace, implementace a měření výkonnosti jednotlivých navštěvovaných prodejen, optimalizace a kontrola pohybu obchodních zástupců, implementace, měření a vyhodnocení motivačního programu.
Key Performance Indicators (KPIs)
Procentuální nárůsty prodejů, pracovní kázeň (docházka, vzhled, postoj), rotace zaměstnanců, POS umístění a údržba v souladu se schválenými parametry, merchandising standardy v souladu s dohodnutými planogramem, zlepšit znalost produktů a prodejních dovedností obsluhovatelů (prodavači), spokojenost spotřebitelů na prodejních místech, spokojenost managementu klienta.
Reporty
Týdenní report, týdenní management report, měsíční detailní report, finální projektový report, fotodokumentace.